Gratis babybox nr 5

Häromdagen fick jag ett sms om att babyboxen från apotek Hjärtat kommit. Det är den sista boxen som jag valt att plocka ut. Sista och till min förtjusning också den absolut bästa! Den var fylld med massa bra-att-ha-grejer och inte bara massa reklamblad.

Det som krävs är att du är/blir medlem i klubb Hjärtat. Sen beställer du boxen här på apotekhjartat.se och hämtar ut den på ditt närmsta apotek.

Boxen innehåller detta:

1

  • Baby mini care mousse wash från ACO 200 ml.
  • Ett fullstort paket BABY våtservetter, oparfymerade och extra skonsamma.
  • Ett paket Bamse våtservetter, för små kladdiga ansikten och händer.
  • 1 st Windi pysventil.
  • 1 ask med BABY bomullspinnar.
  • 1 st hängleksak från Apotek Hjärtat.
  • 1 st napp 0-6 mån från tommee tippee.
  • 1 paket med 6 st tröstisar, dvs gosedjursplåster.
  • 5 st plåster från Salvequick, med pingvinmotiv.
  • 1 liten tub (3.5g) Bepanthen.
  • 1 varuprov Purelan 100.
  • 1 st kompress från Multi-Mam för såriga och ömma bröstvårtor.
  • 1 st varuprov Balm från Multi-Mam.
  • 1 st varuprov BabyDent som lindrar vid tandsprickning.
  • 1 st varuprov hair & body wash från Sophie la girafe baby.
  • 1 st varuprov face cream från Sophie la girafe baby.
  • 2 st info/reklamblad från Multi-Mam.
  • 1 st bok ”Lilla Hjärtat”, för nyblivna föräldrar och andra nyfikna.

Och som om det inte vore nog så var det gott om rabatterbjudande i ett häfte, som även innehåller bra tips på inköpslista, på saker som är bra att ha hemma.

32

  • 300 kr rabatt på Medela Swing elektriska bröstpump.
  • 100 kr rabatt på Medela Harmony manuell bröstpump.
  • 40 kr rabatt på Dermicin mot skorv.
  • 40 kr rabatt på Windi pysventil mot Kolik.
  • 20 kr rabatt på BABY amningskupor.
  • 20 kr rabatt på produkt från Carlobaby.
  • 100 kr rabatt på Braun Age Precision-termometer.
  • 80 kr rabatt på ett ekologiskt värmebälte.
  • 30 kr rabatt på Dr Brown´s natural flow-nappflaska.
  • 30 kr rabatt på produkter från Multi-Mam.
  • 15 kr rabatt på plåster från Salvequick.
  • 15 kr rabatt på valfri produkt från Bamse By CCS.
  • 55 kr rabatt på nässug från Otri-Baby.
  • 50 kr rabatt på Anthelios Baby sollution spf 50+.
  • 30 kr rabatt på produkt från Sophie la girafe.
  • 30 kr rabatt på dinglisar från Teddykompaniet.
  • 10 kr rabatt på en tub Bepanthen.
  • 50 kr rabatt på D-vitamindroppar från Semper.
  • 50 kr rabatt på PoxClin Cool Mousse.
  • 30 kr rabatt på en napp från tommee tippee.
  • 30 kr rabatt på Tröstisar sovklossar.

Totalt 1125 kr i rabatt på massa saker som är bra att ha!

Detta är en babybox värd namnet och jag kan verkligen rekommendera alla att hämta ut en. Jag fick vänta ganska många veckor på min, men det kan ju vara ett lokalt och/eller tillfällig stor efterfrågan.

Denna box får högsta betyg!

6 thoughts on “Gratis babybox nr 5

  1. Så himla bra att du tipsar om det här! Jag hade ingen aning att det fanns, och nu när jag ska bli mamma för första gången så ska jag definitivt oxå beställa hem några babyboxar. 😀

    1. Ja, jag har varit och frågat om den flera gånger men den är alltid slut. Har hört att den ska vara jättebra! Får se om jag kommer förbi nåt Kronans apotek och försöka en gång till.

Kommentera

