Vem är jag ens?!

Äntligen är dagen här! Dagen då jag officiellt är klar med C25K och med det klarar av att springa 5km, även om jag tjuvstartade lite med Vårruset. Det är en bra jävla känsla att se den där lilla bocken i rutan.

SkärmklippFramgång bör firas och det gjorde jag. Det gick ganska snabbt och var inte så dyrt. 380 kr kostade kalaset. Vad det blev? Jo, detta blidde det:

Skärmklipp

Så det är bara att gå på´t igen. Mot slutmålet!

Skärmklipp

Hej, jag heter Tuss och jag vet inte längre vem jag är.

Inlägg 99 i Blogg100
Kommentera

