Har du en bikinikropp?

Är det något jag vill pränta in i varje människas huvud, ung som gammal, så är det detta.SkärmklippHar du en kropp, klä då den kroppen precis som du vill och behagar. Klä den så att du är nöjd, så att du mår bra. Det är inte andras sak att avgöra vad du ska ha på dig. Dessutom tror jag att man mår betydligt bättre om man klär sig för sin egen skull än för andras, mycket ångest som försvinner.

Och det här snacket, som kommer vaaaaarje år, om hur det ska badas i vassen. Det är
1. Trist inställning2. Inte så mysigt
3. Får mig att undra om jag också måste bada i vassen då jag väger 15 kg mer än du. Jag vill inte det.

Skärmklipp

Nej, har du en kropp så har du en bikinikropp, så enkelt är det faktiskt. Det gäller bara för alla att förstå det. Jag tänker börja med mig själv. Vill du inte se min mamma-mage, bristningar och celluliter finns en lösning, TITTA INTE!

Det blir bikini i sommar!

Inlägg 91 i Blogg100

2 thoughts on “Har du en bikinikropp?

  1. Just så! Nu har inte jag bikini, men det beror på att jag inte tål sol och värme på något sätt alls, så jag är mer klädd på sommaren än resten av året känns det som… Däremot klär jag mig i sånt jag gillar, inte nödvändigtvis i sånt som anses passande. Mycket färger, och fladder till leggings, gärna mönstrade. Som tanter inte alls får ha tydligen… Who cares?

    1. Jag älskar när folk har massa färger på sig! Kanske för att jag är sämst på det själv, men det är en grej jag jobbar på. Världen behöver mer färg!
      Vad gäller bikini så tycker jag det är bekvämare än baddräkt då jag får mer stöd för bysten, sen täcker det inte min Psoriasis som behöver sol.

Kommentera

