Musiktips!

Gjorde igår ett inlägg på svensk musik jag tycker är överskattad, då är det inte mer än rätt att jag gör ett inlägg om svensk musik jag gillar. Tänkte tipsa om några, finns så mycket bra musik i landet men här är iaf ett gäng jag tycker är värda att lyssna på! Det är naturligtvis bara en bråkdel av alla jag skulle vilja lägga på listan

Sator

Syster Sol

Lilla Namo

Thåström

Titiyo

Jack Moy & Glöden

The Knife

José González

Peter Bjorn and John

The Hives

Linda Pira

Stakka Bo

Abidaz

Lykke Li

Laleh

Koop

Miss Li

Peter LeMarc

Ebba Grön

Elliphant

Amanda Jenssen

Asta Kask

Leila K

Marit Bergman

The Sounds

Inlägg 89 i Blogg100
One thought on “Musiktips!

Kommentera

