Män och deras dick-pics

Läste en tweet under taggen #mängillar som jag suckade lite åt. Kan nämligen relatera, jag har också råkat ut för det och många kvinnor med mig. Men vissa män har en tendens att visa upp mer än vi vill se:

Skärmklipp

Vad är det med dessa män som gör att dom skickar dick-pics till random kvinnor? Vilken typ av bekräftelse är dom ute efter? Tänker dom bah att: ”Ööh! Jävla brud! Du är dum i huvudet! Ööh! Nu jävlar ska jag ta en bild på min kuk och skicka till dig, så ska du få se att jag minsann tycker att du är dum och jag är smart!” Jag tror att detta är samma typ av män som var stönarna på Heta linjen och lite då och då ropade ut ett ”Är det nån som vill knulla?!”

Jag förstår verkligen inte vad dom vill? Tror dom på fullaste allvar att någon skulle svara: ”Men åååh, vad fin! Nu förstår jag att jag hade fel som inte tyckte som du! Det är verkligen den snyggaste jag sett, nu är allt bra igen!”

Jag vet inte om det är en newsflash för er män som skickar dessa dick-pics, men kuken är fan inte snygg alltså. Den är rätt ful och ointressant och lika spännande som en stortå. Vi blir inte imponerade av att ni lyckas bli kåta och vill visa det för oss. Tvärtom, vi inser bara hur DUMMA I HUVUDET NI ÄR! 

Frågade på Twitter vilka som råkat ut för det:

Skärmklipp

Skärmklipp

SkärmklippSkärmklippSkärmklippSkärmklippSkärmklippSkärmklippSkärmklippSkärmklipp

Skärmklipp

Hoppsan! Ingen var imponerad!? Nä men!?

Gör oss alla en tjänst, stoppa ned kuken i byxorna igen, vi vill inte se dom. They do nothing for us.

Inlägg 63 i Blogg100
Kommentera

