Follow friday

Fredagar är dagen för #FF (Follow Friday) på Twitter. Taggen en använder när man vill rekommendera en eller ett gäng twittrare. Jag tänkte göra en bloggversion av några personer som jag tycker, av olika orsaker, är bra att följa på Twitter. Jag tänker inte kategorisera mina val, jag tänker att deras tweets får tala för sig själva.

@malinmichea

Skärmklipp

@stinawollter

Skärmklipp

@MegaBitch

Skärmklipp

@taggigt

Skärmklipp

@lismilf

Skärmklipp

@daisycassandra

Skärmklipp

Detta är några av alla bra kvinnor på Twitter! Håll tillgodo!

Inlägg 62 i Blogg100
Kommentera

