FREDAGKVÄLL!!! vs. fredagkväll…

Livet är inte vad det en gång var, det har förändrats till det motsatta.

Saker jag inte gjort och kommer inte att göra denna fredag. 

Gå till systemet och köpa öl/vin.

Ta en after work.

Klä upp mig.

Gå på krogen.

Dricka öl/vin.

Dansa.

Bli full.

Spy.

Prata med alla jag ser.

Äta fyllemat.

Ta taxi hem fast jag inte har råd.

Däcka i soffan.

Saker jag gjort och kommer göra denna fredag.

Gå till ICA och köpa välling.

Fika med mammagruppen.

Gå omkring i skitiga mysbyxor.

Snubbla över leksaker på golvet.

Byta blöjor.

Bli spydd på.

Värma rester till middag.

Se nästan ett helt avsnitt av Elementary.

Däcka i soffan.

Livet är inte vad det en gång var, det är fan så mycket bättre!

Inlägg 34 i Blogg100
Kommentera

