Kroppsuppfattning noll

 Det är onekligen en omställning när kroppen växer och man får tuttar man kan slänga över axeln och en mage stor som en whiskytunna. Fötterna har jag inte sett på flera månader och  tårnas enda uppgift är att skydda resten av kroppen från att gå in i möbler. Jag kan inte diska utan att magen blir dyblöt för den är ständigt i vägen. Kroppsuppfattningen är som bortblåst.

Antalet gånger jag bara ska ”smita förbi” någon och sen knuffar iväg dom med magen, för jag uppenbarligen inte klarar av att mäta avstånd och kroppsstorlek, har jag tappat räkningen på. Eller för den delen vält ned saker för jag vänt mig om för nära bordet/bänken. Det där med att huka sig ned är bara att glömma, får då blir jag sittande där nere för man pallar inte komma upp igen på egen hand.

Tuttarna är lika blåslagna som resten av kroppen och får sina törnar i dörrkarmar och dylikt. Det gäller också att inte helt slappna av under natten då det finns risk för att dessa giganter lägger sig över ansiktet och täpper till truten på dig. Det gäller att hålla dom i schack, det är förstås om man hittar en bh som passar dessa monster till bröst. Vissa kedjor verkar tro att brösten endast växer till storlek D när det kommer till gravid -och amningsbh:ar. NI HAR FEL!!

Och för guds skull, spring inte! Om du mot förmodan skulle klara av att springa är risken att mage och tuttar kommer i otakt och då är du chanslös!

Kommentera

