Projekt byrå

Det visade sig att jag fick lite målarfärg över efter att ha målat vaggan. Synd att låta det gå till spillo tänkte jag och började leta efter ett nytt projekt att måla om. Passande nog har vi ett par små byråer, som vi köpte när vår klädkammare rasade ihop mitt i natten, så jag drog fram en av dom. Perfekta att måla! För det är inte så spännande och inspirerande som den ser ut utan färg.

IMG_2820

Blev genast lite bättre efter lite färg. Målade knopparna i guld för att bryta av lite från det vita. Nu är den perfekt för barnrummet!

IMG_2821

Nu tror jag däremot det är färdigmålat, det är kul när det är klart men själva målandet är inte så man skrattar ihjäl sig.  Jag ska ju dessutom ta det lugnt. Jaja, det finns tid till det med.

3 thoughts on “Projekt byrå

Kommentera

