Babyproffsens Babybox

Häromdagen var vi  på Babyproffsen och köpte en madrass till skötbordet och vi passade i samma veva på att hämta ut den gratis babybox jag anmält mig för.

IMG_2802

Innehållet i den var: 2 st småflaskor Head&shoulders, ett smakprov på Vi föräldrar, tre små plastskedar, ett paket bindor, en liten handduk, 20 kr rabatt på ett paket Pampers blöjor, erbjudande på en fotobok samt ett erbjudande på prenumeration av barnböcker, en blöja och till sist ett prov på våtservetter.

Jag vet inte vad jag väntat mig men jag tycker väl inte att det var sådär skitspännande. Ja, det var gratis och då ska man väl inte klaga men samtidigt är det varuprover, vars syfte, är att locka till att man köper deras produkter. Jag hade nog hoppats på att det skulle vara nån liten wow-grej, nån sån där skitsmart grej som jag inte tänkt på att jag behöver. Men nej, det uteblev.

Men strunt i det, det är roligt med paket och det är, som sagt, gratis. Det gäller bara att inte ha några höga förhoppningar.

Tillägg 27 Augusti: skulle köpa ett paket blöjor med rabattkupongen jag fick med i boxen. Det visade sig att den hade gått ut redan 2012. Så fint…

Kommentera

