Nice try!

Jag får, då och då, höra att jag ”är så jävla PK” i syfte att förolämpa mig. Kära medmänniskor, det krävs lite mer än så för att jag ska ta åt mig och bli ledsen. För om PK innebär att jag är en ”blatte-lover”, ”feministkärring” och nån som står upp för HBTQ och lika rättigheter, så har jag svårt att se det dåliga i det. Jag tackar istället för komplimangen samtidigt som jag ber er, som gör tappra försök att förolämpa mig, att fokusera på något som fungerar bättre.

Åh, en sak till, att säga att jag ser gammal ut fungerar inte heller. Jag lider inte av ålderskomplex.

Lycka till!

One thought on “Nice try!

Kommentera

