Vardagsrasism

Innan nån går bananas på mig vill jag säga att handlingen är fruktansvärd även om det är en grov underdrift. Jag försvarar det inte alls och jag anser att de skyldiga ska dömas och straffas.

Detta blogginlägget som jag syftar på (nej, jag tänker inte lägga ut adressen) är så otroligt rasistiskt att jag fan får spader. Och det RT:as och delas hej vilt på både Facebook och Twitter och jag funderar på om det bara är jag som reagerar på inlägget. När jag svarar och protesterar (på FB) kommer alla dessa vardagsrasister dragandes med massa dynga.

Invandrare ska ju vara så jävla tacksamma för att de får komma till Sverige, nåde dom om de gör något misstag. Men vi svenskar kan minsann beté oss precis som vi vill. Det är ju vårt land, vi var ju här först, vi betalar ju skatt och gör rätt för oss.

När svenskar våldtar och överfaller har de nog ”haft en tuff barndom”. De var ju så ”tystlåtna och snälla”, det var ju ”ingen som kunde ana det”.

När det är invandrare ”visste man det från början”, ”det såg man ju på honom”, ”man har ju hört hur de gör där nere, i deras hemland”.

Slutligen, ifall vi ska ”slänga ut” dessa människor, varför inte slänga ut alla andra våldtäksmän också? Här är en tanke, i och med att 98% av sexbrotten sker av män. Låt oss kvinnor ha en egen nation så kan vi skicka alla idioter till män till Arktis och låta dom äta snö tills de dör.

Kommentera

